معاونت پژوهش و فناوری
1402/05/07 /Dorsapax/Data/Sub_7/File/enews_EToolsFile_202307227-79b8ff33-7906-4f24-8de3-b98941ecfabe.jpg
جلسه تودیع و معارفه رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار گردید

در پی انتصاب رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه، ظهر روز شنبه مورخ 1402/4/31 جلسه تودیع دکتر آرمین بهرامیان و معارفه رییس کتابخانه استاد حمید فرهمند بروجنی، با حضور رییس و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه همچنین جمعی از مدیران و کارکنان دانشکده معماری و شهرسازی در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه دکتر عطاری رییس دانشگاه، با بیان اینکه کتابخانه قلب دانشگاه است، آن را محلی برای کمال و ارتقاء دانست و به مثابه قطار در حال حرکت، پیشرفت برنامه های آن را ضروری خواند. وی اشاره کرد هرچه کتابخانه قویتر باشد، دانشگاه قویتر عمل خواهد کرد. وی تصریح کرد کتابخانه دانشگاه در سال 1374 با ریاست استاد فرهمند ایجاد شد و اکنون پس از گذشت بیست و دو سال، سکان هدایت آن دوباره به دست ایشان سپرده خواهد شد.

استاد فرهمند رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، با اشاره به اهداف و برنامه های مدیریتی خود برای کتابخانه مرکزی دانشگاه هنر، افق نوین و گسترده ایی را ترسیم نمود.

در پایان این نشست دکتر نیلوفر ملک معاون پژوهش و فناوری، با اهداء لوح تقدیر و یادبود از خدمات ارزنده رییس قبلی تشکر و قدردانی به عمل آورد و ضمن تبریک به استاد فرهمند با اشاره به چالش های وضع موجود، برای بهبود و ارتقاء عملکرد کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه آرزوی موفقیت و بهروزی داشت.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1711
Powered by DorsaPortal