فراخوان رویداد "نوآوری و ایده پردازی" در چهارمین جشنواره ملی مهدویت
فراخوان رویداد "نوآوری و ایده پردازی" در چهارمین جشنواره ملی مهدویت
رویداد ملی "نوآوری و ایده پردازی صنایع نرم و خلاق فرهنگی"با فرهنگ مهدویت و انتظار و توسعه گفتمان سازی موعود « رویکرد برجسته سازی ابعاد کاربردی به همت جهاد دانشگاهی استان قم و با همکاری مسجد مقدس جمکران؛ مراکز فناوری، » باوری علمی-تخصصی و فرهنگی-هنری و فعال در این حوزه و نیز دانشگاه های سطح کشور برگزار میشود. این رویداد ملی به عنوان بخشی از چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت با هدف توسعه و ترویج فرهنگ متعالی مهدویت و ایجاد موج فرهنگی در میان قشر جوان، پذیرای ایده ها، طرح ها و تولیدات نوآورانه در زمینه تبلیغ و ترویج مهدویت می باشد و حمایت ویژه از طرح های برتر در دستور کار دبیرخانه این جشنواره قرار دارد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح ها و ایده های خود به وب سایت mahdaviatfest.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن 02537732878 تماس حاصل نمایند. بخش ارتباطات و اطلاعات معاونت پژوهشی دانشگاه

رویداد ملی "نوآوری و ایده پردازی صنایع نرم و خلاق فرهنگی"با فرهنگ مهدویت و انتظار و توسعه گفتمان سازی موعود « رویکرد برجسته سازی ابعاد کاربردی به همت جهاد دانشگاهی استان قم و با همکاری مسجد مقدس جمکران؛ مراکز فناوری، » باوری علمی-تخصصی و فرهنگی-هنری و فعال در این حوزه و نیز دانشگاه های سطح کشور برگزار میشود.

این رویداد ملی به عنوان بخشی از چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت با هدف توسعه و ترویج فرهنگ متعالی مهدویت و ایجاد موج فرهنگی در میان قشر جوان، پذیرای ایده ها، طرح ها و تولیدات نوآورانه در زمینه تبلیغ و ترویج مهدویت می باشد و حمایت ویژه از طرح های برتر در دستور کار دبیرخانه این جشنواره قرار دارد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح ها و ایده های خود به وب سایت mahdaviatfest.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن 02537732878 تماس حاصل نمایند.

 
بخش ارتباطات و اطلاعات معاونت پژوهشی دانشگاه
تاریخ:
1401/12/02
تعداد بازدید:
486
منبع:
آشنایی با مرکز رشد
جذب و پژوهش
آموزش و پژوهش
مركز رشد تخصصي هنر
( مركز رشد مشترك دانشگاه هنر اصفهان و شهرك علمي تحقيقاتي اصفهان )
اصفهان- خيابان طيب، خيابان سرلت، نبش كوچه خليلي
كد پستي: 8136715195
شماره تلفكس مركز:  32374497-031
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal